sobota, 3 marca 2018

Pet Show

Ave! Ave!
Jak już pewnie wiecie to ja Nicoletta K!
Moja nazwa na bloggerze to Love♥ Animals♥
Napisze wam tu o.......... Pet Show!!!

Pet Show czyli wieeeelka gala, która odbędzie się już 15 marca 2018 roku o godz. 14.30.!

Na czym polega Pet Show?
Pet Show to konkurs, który polega na:
1. Utwórz kreacje dla swojego pet shopa lub własnego pupila, albo czemu kolwiek nawet kartonowemu pudełku!
2. Zrób zdjęcie pracy i wyślij mailem do:
nicolettak44@gmail.com
3. Przyjdź na Pet Show. Zgłoś udział w komentarzu a ja wstawię twoją pracę.
4. Odbieraj nagrody:
1 miejsce
-złota statuetka Pet Show na twojego bloga(w postaci zdjęcia rzeźby, rysunku lub wykonane w grafice komputerowej, zależy jak mi się będzie chciało) z twoim imieniem(nickiem)
-dyplom Pet Show na twojego bloga(skopiujesz sobie albo dasz na chwilę dostęp)
-zareklamuje cię na różnych forach społecznościowych a także na moim blogu (który niedługo także zmieni się trochę w lps)
-nagrodę specjalną
-nagrodę meeeeega specjalną!

2 miejsce
-srebrna statuetka Pet Show na twojego bloga z twoim imieniem
-dyplom Pet Show na twojego bloga
-zareklamuje cię
-nagrodę specjalną

3 miejsce
-brązowa statuetka Pet Show na twojego bloga z twoim imieniem
-dyplom Pet Show na twojego bloga
-zareklamuje cię
-nagrodę specjalną

Będzie też 5 wyróżnień:
-dyplom Pet Show na twojego bloga
-zareklamuje cię
-nagrodę specjalną

Serdecznie was zapraszam do udziału!
 Pet Show będzie odbywało się co miesiąc na innym blogu!
Informacja o następnym Pet Show znajdzie się na końcu Pet Show. Zgłaszajcie swoje blogi.
W tym miesiącu (marzec) obędzie się na: magialps.blogspot.com

Wyjatkiem będzie 15 września, ponieważ wtedy się nie odbędzie, bo mam urodziny i wyjeżdżam. Wstawię zdjęcia z urodzin.

Co miesiąc inny temat!

Zapraszam na czerwony dywan!!!

Pytania i błędy zgłaszajcie w komentarzach lub na mail nicolettak44@gmail.com 


Bye! Bye!!! 

1 komentarz:

Pet Show

Ave! Ave! Jak już pewnie wiecie to ja Nicoletta K! Moja nazwa na bloggerze to Love♥ Animals♥ Napisze wam tu o.......... Pet Show!!! Pet...